Solen

Jag har de senaste dagarna gatt runt och huttrat som kall liten kattunge och tvingat Marko och Niklas att ta av sina jackor och ge dem till mig. Mitt syfte ar bara att ta reda pa om de ar gentlemen eller ej. En helt befogat undersokning fran min sida.

Solen verkar nu komma tillbaka till Sydney. Mina iskalla leder jublar. Jag kanner mig mycket forvantansfull infor var tripp upp langs kusten med vanen, eftersom temperaturen okar sa fort man aker norrut. Helt lovely.

I natt vaknade jag av att killarna kom hem fran baren (jag, Marko och Mikki gick hem tidigare eftersom vi nastintill somnade dar) och gormade "Chris puked on Bar Broadway, it was the biggest fucking puke I've ever seen! SO BIG!" Charming. Det ar sadana bra pojkar man bor med; belevade, delikata och fina.

Man blir lite forvandlad av att bo med endast grabbar. Ingen bryr sig om man rapar rakt ut, de hajjar inte riktigt poangen med att fixa sig i mer an tre minuter och de planerar absolut ingenting. Going with the flow, det ar min nya livsstil. An sa lange ar jag dock inte helt forvildad - jag har duschat varje dag sedan jag kom hit.

Vad hander i Sverige these days? Jag gissar att det rullar pa som vanligt. Folk har borjat plugga, flyttat till andra stader och planerar utlandsresor at alla hall och kanter. Lat mig veta om det hander nagot rafflande peops.

/Molly



Kommentarer
Postat av: Padre

Allt har stannat av sen du åkte..tiden står still, inget händer, vi har samma kläder på oss, frozen, ja du fattar. Det är bara för att du skall känna igen dig när du kommer hem..och inte tro att du missat något..

2010-09-08 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0