Finally lite bilder



Nar jag sag operahuset pep jag och sprang omkring som en idiot. Lycka.







En pure aussie bbq. Korv, kott, bbq-sauce och potatissallad - allt pa en macka.




Vi var pa rugbymatch igar. Taggad som jag ar kom jag direkt in i hela "GO BUNNIES!"-mentaliteten. BASH THE SHIT OUT OF THE DRAGONS, YEEEEEEEAAAAAAAAH!

Vi forlorade.

Det tar for javla lang tid att ladda upp bilder, sa mycket talamod har jag inte. Lagger upp bilder pa var fina van sa fort jag bara kan.

Puss,

/Mollsan


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Malin! Skönt att höra att du har kommit tillrätta i Sydney! Tänkte bara höra lite snabbt om du och dina kompisar vill spela paintball på söndag? Jag har fått tag på rabatterade biljetter, och det vore jättekul att träffas! Ring gärna på 040-666 70 31 eller 02-4333 4448 ikväll om du har möjlighet. Måste boka senast lunch imorgon för att få rabatt... Eller smsa ditt nummer så ringer jag upp. Ha det så bra så ses vi förhoppningsvis på söndag! Kram!

2010-09-06 @ 08:36:31
Postat av: Kakan

2010-09-06 @ 14:33:16
Postat av: Kakan

ÅÅH BILDER ÄNTLIGEN! Ser helt fantastiskt ut Knorran :D Mille har varit här hela helgen, han åker hem imorgon. Fast han kommer ju tillbaka på oneway-ticket snart ;D



Jag saknar dig!! <3<3<3

2010-09-06 @ 23:00:11
URL: http://www.javlarigavle.blogspot.com
Postat av: Big sis

ingen dålig macka du hittade där! JÄKLAR den går inte av för hackor. Hur god var den på en skala? Jag måste få veta

2010-09-08 @ 18:57:13
Postat av: Alexandra (KAKHUSET)

Riktigt härliga pics! :)

2011-11-30 @ 06:21:47
URL: http://http//:www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0