Hang-up

Sablar vilken bra kväll jag hade igår. Fantastiskt väder hela dagen till att börja med, sedan middag och fest hemma hos nära vänner, sjukt trevliga människor, rosévin och kalasgod mat. Alla dessa faktorer gjorde kvällen helt underbar. Rajtan tajtan, helt enkelt.

Är det inte så sjukt att en hang-up man hade på en kille för tre år sedan bara kan dras upp igen? Killen som över huvud taget inte är min stil längre, men som ändå finns kvar på något sätt. Han som jag trånade så efter, aldrig pratade med utan bara spanade in (sjukt odiskret, fråga Flisan) varje dag. Jag hatade att han hade flickvän. Jag ville bara gräva ner henne någonstans och kunde inte alls förstå hur han vill vara med henne. And here comes the sick part: Han är tillsammans med henne fortfarande. Vafan?

However, det verkade som att deras förhållande hade passerat sitt bäst-föredatum. Han sa saker som: "ja, sex är inte lika kul längre", och "det kommer nog inte hålla länge till". Säger man så på en fest, till relativt okända människor, är något fel i förhållandet. END IT!

/molly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0