Tio timmar är svaret

Äntligen känner jag att min kropp inte är 90 år längre. De senaste dagarnas sömnbrist hopade sig och bildade en helt bisarrt stor klump av enbart trötthet, så igår gav jag efter för krafterna och sov i tio timmar. Jag känner mig som en ny människa! Nu känner jag bara för att sticka ut i skogen och springa - jag ska ta ut mig fullständigt.

I veckan är det grönt te, detox och enbart träning på schemat. Detta av flera anledningar:

- I två veckor har jag "unnat mig" rosé i tid och otid. Fruktansvärt gott, men kanske inte det allra bästa för min lever. Sorry levern, jag ska bättra mig.
- Jag har hellre suttit och målat naglarna än tränat. Ja, det är faktiskt himla trevligt att måla naglarna, men musklerna är inte lika tonade längre. Dåligt jobbat Molly.
- Grönt te är gott.

Igår sminkade jag mig grönt, gillade det skarpt.





MUS Microshadow "Pascal"
MUS Microshadow "A girl's best friend"
MUS Eyedust "Mercury"
MUS High Tech Lighter "Platina"

Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0