Telefonförsäljare

Telefonförsäljare. Jag förstår att det är ett jobb och att ni antagligen hatar det. Jag inser att ni förmodligen blir helt överjävligt frustrerade av alla avslag och dissar ni möts av så många gånger om dagen och att det ibland rinner över. Jag fattar att ni förstår att man inte vill köpa det ni försöker sälja och att ni är helt oskyldiga egentligen.

Men.

Varför är ni helt dumma i huvudet? Ni känner er så jäkla coola när ni sitter där på andra sidan luren och jäser i era stolar att ni tycker att ni kan slänga ur er precis vad som helst till den som tackar nej till ert dåliga erbjudande. Varför, varför skulle jag vilja köpa era konstiga abonnemang, kontorsmaterial, försäkringar och rostskydd över telefon? Jag vill inte!

Mitt jobb är att inte släppa in någon telefonförsäljare till cheferna oh det gör jag sjukt bra - de kallar mig för Pentagon. När jag då vänligt men bestämt tackar nej, vill jag inte mötas av "men, vilket mongo du är", följt av "klick".

FANIHELVETE att jag inte la hans töntiga bolag på minnet och att jag inte kunde komma ihåg hans fula namn! I would hunt that motherfucker down! Han hade inte ens bollar nog att möta min reaktion. Det tyder bara på vilken feg liten mask han är. Jag hoppas att han ringer tillbaka av misstag så jag kan sänka honom totalt, för det förtjänar han, den losern.

/Molly


Kommentarer
Postat av: Natha

Haha! Sjukt klockrent smeknamn!

2010-05-03 @ 19:53:06
URL: http://nathabee.blogg.se/
Postat av: Molly

Att han kallade mig mongo? Jo, det var förstås ganska roligt. Frågan är bara vem som var mongo egentligen, hehe.

2010-05-03 @ 20:18:34
URL: http://mollymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0