Sunday night

Jag har varit som en grönsak idag, alternativt en mullvad. Enda förflyttningen jag gjort har varit mellan sängen och kylskåpet, mellan kylskåpet och soffan och mellan soffan och toaletten. Låter aktivt. Låter stimulerande. Bra jobbat Molly. Massor av vin igår, massor av mat idag, men knappt någon fysisk ansträngning över huvud taget.

Nu har jag, med undantag för matpauserna, tittat på Sex and the City i timme efter timme. Finns det någon som inte gillar den serien? Den boxen är räddningen på alla inaktiva dagar, det är den som gör att det är helt värt att bara gräva in sig i en filt och se förjävlig ut. Det spelar ingen roll. Gosfaktorn skjuter i höjden, bara man får en liten dos av deras vardagsproblem. Deras konversationer är också helt fantastiska. Jag blir nästan förstummad över att någon ens har kommit på alla deras repliker, för de är helt geniala.

Okej, jag ska sluta credda SATC nu, det blir nästan för mycket. My bad.

/
Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0