Snuskiga morgonmänniskor

Jag fick ett upprörade sms av Kakan när jag var på väg till bussen. En diskussion startades:

K: Fyfan. Jag ligger och vrider mig i kväljningar på bussen. En tjej har just suttit och grävt i näsan, tittat på förvärvet och torkat av fingrarna på en näsduk. Detta höll hon på med ett bra jävla tag. Sen tänkte hon att hon inte äcklat mig tillräckligt, så hon tar sitt snuskiga finger och trycker på stoppknappen, och sen sätter hon igång att bita/rensa/suga på fingrarna. Jag kommer hädanefter att lägga alla mina pengar på taxi till jobbet.
K (igen): Eller en egen bil förstås, man vet aldrig vad som hänt i en taxi.
K: VÄRLDENS ÄCKLIGASTE MÄNNISKA MOLLY!
M: Alltså jag spyr verkligen. Godmorgon liksom! Jag fattar inte sådant där, tror hon att hon sitter i en pansarbubbla eller? Hur gammal är snuskot?
K: Hon var typ i vår ålder! Jag kommer aldrig mer att trycka på knappen. Jag sitter hellre kvar eller kastar mig ut i farten.
M: VAFAN! Hon har uppenbarligen en sjuk längtan efter att äckla sina medmänniskor. Jag kommer heller aldrig mer att trycka på knappen. Jag tyar den där hammaren som hänger där och bara krossar hela fönstret. Vi kommer att bli som McGyver!
K: HAHA varje gång vi ska av bussen! Till och med när vi är kalaskulla och trötta och typ ramlar ut genom ett trasigt fönster och somnar på vägen.
M: Hahaha! Kan du inte outbattla henne i äckighet? Ställ dig framför henne, prutta, rapa, peta i näsan och smeta det på knappen och ropa "vad säger du nu då vavavavava?"

Jo, det spårade ur. Det är dock inte poängen. Poängen är: Vad är det för fel på folk? Varför kan alla inte bara inse att man inte sitter själv på bussen och att folk inte vill se när man rengör sin näsa från skit?

Euuuuwww jag kräks.


Kommentarer
Postat av: Pia Plopp

HAHAHHAAAA :-) Outbattla i äcklighet hehehe.... Gud så kul!

2010-05-20 @ 10:23:20
URL: http://blogg.idg.se/piaplopp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0