Pink dream

Det var givet att jag skulle prova min nya ögonskugga Babydoll idag. Eftersom jag inte kan ha en helt freakad sminkning på jobbet såg den ut såhär:



Nu när jag kom däremot, fick jag leka så mycket jag ville. Härligt! Det blev både orange inblandning och lite vita prickar.

 

  



Jag älskar rosa! Till denna sminkning har jag använt:

MUS Microshadow "Ruby"
MUS Cybershadow "Babydoll"
MUS Eyedust "Mercury"
Isadora Triple Eye Shadow, namnet bortsuddat. Tre lila nyanser, hur som helst.
Helena Rubenstein Lash Queen
Kajal från L'Oréal

Ikväll blir det mörkgrå eller svart sotning, ska ju träffa massa militärer. Nu gäller det att se fierce ut, återkommer med resultat!

/Molly


Kommentarer
Postat av: jennifer

en rosa avatar! :D höhö, sjukt fint

2010-05-14 @ 18:05:59
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack så mycket :D

2010-05-15 @ 11:47:55
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: LIllan

Vem älskar INTE rosa? :D

2010-05-15 @ 17:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0