Peace and quiet

Jag är så sablarns nöjd med min helg. En sammanfattning är på sin plats, för att till fullo kunna redogöra för varenda härlig del av den:

Fredag kväll: Middag med mina tre bsta vänner och våra mammor. Så. Jävla. Trevlig. Dessutom drack vi mängder med helt fantastiskt (fantastiskt!) vin och åt sjukt god mat. Alla var lulliga, alla var nöjda.

Lördag morgon: Träning med Kakan. Vi joggade fyra kilometer (jag slapp 7,2 kilometer som först var tanken, ibland har man tur) och tog det sedan mycket lugnt. Jag åt en glass när jag kom hem för att fira att mitt liv är så härligt.

Lördag kväll: Tittade på Inglourious Basterds. För jävla bra film, jag blir nästan besatt. Jag vill titta på den om och om och om och om igen. Får jag? Snälla? Tarantino är ett jäkla geni, alla hans filmer är mästerverk.

Söndag morgon: Vaknar till fågelkvitter (nej, egentligen inte, men det låter fint). Jag var så hungrig att jag nästan börjde tugga på min egen arm i sängen. Frukosten smakar himmelskt och jag känner därmed på mig att dagen blir finemang.

Söndag förmiddag: Jag knatar till gymmet, springer på rullband och lyfter lite skrot innan jag knallar tillbaka. Duktigt? Si.

Söndag eftermiddag: Fotosession med min vän Pennie. Jag tog med min systemkamera ner till sjön och fotade henne. Bilderna blev så övervackra att jag nästan blev tårögd. Jag ska gifta mig med Pennies bisarrt fina eldhår.

Söndag - sen eftermiddag: 50-årsmottagning. Jag har ätit snittar och chokladtryffel till fördärvelse och det är knappt så att jag kan gå. Jag och syrran åt mest av alla, garanterat.

Min sminkning idag var också trevlig - nedtonad och lugn, precis som jag har känt mig idag.




   

MUS Microshadow "Ruby" - orange
MUS Eyedust "Mercury"
Isadora Triple Eye Shadow "Patina" - mittenfärgen, guld

/Molly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0