Oglamourös

Fasen, på lunchen gick jag in i en affär och mötte där Carolina Gynning. Hon var nästan jobbigt snygg där hon stod, jag kände mig som den fula kusinen från landet. Bredvid henne var jag ofixad, hade tråkigt hår, korta ben och ful stockholmsdialekt. Mindervärdeskomplex - coming up!

Nu helt plötsligt känner jag ett galet behov av hårextensions, lösögonfransar och stora fabulösa solglasgon. Faktiskt också nytt smink, men det behovet känner jag mest hela tiden. En rosa ögonskugga skulle sitta fint.



Typ den här rosa? MUS Cybershadow "Baby Doll"

/Molly

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Gynning är galet fab, jag tror nog dom flesta skulle känna sig gråa jämfört med henne :)

2010-05-03 @ 14:47:05
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Mikaela

Sv: Tack för tipset, får ta till att köpa mascara nu då :)



Du som är inne på smink, kan inte du tipsa om hur man någon som på sin höjd använder mascara och ögonbrynspenna XD ska lägga ögonskugga till vardags och fest? :)

2010-05-03 @ 17:53:21
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0