Morgonmoment

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - morgonkaffet är det bästa som finns. När jag får sitta med min trippelespresso (japp) vid skrivbordet och bara se fram emot min dag känner jagmig alldeles lugn i kroppen. Det är en fin stund.

Mina naglar är helt fantastiskt knallrosa idag. När jag tittar på dem får jag nästan en chock, men på ett himla bra sätt. Det fungerar ungefär som ljusterapi tror jag. Hehe, som att man behöver ljusterapi nu liksom, kolla ut - solen har bestämt sig för att bli vår polare igen. Solen är min bästa vän!

Nagellacket till vänster är så jäklarns fint. Namnet, "Vintage Mint", får ju vem som helst att få ha-begär av det värsta slaget.



/Molly

Kommentarer
Postat av: LINN

fina färger på lacket!!

2010-05-21 @ 10:04:31
URL: http://linnlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0