Monday morning

Nu har jag precis fått min morgonkaffe här på jobbet och känner mig alltså on top of the world. Morgonen har börjat så härligt. Jag vaknade innan väckarklockan idag - det var något helt nytt för mig. Jag var nästan i chock. Hur bär jag mig åt? Ska jag gå upp, äta och köra på som vanligt? Somna om och låtsas som ingenting, förneka att det ens hände?

Jag gick upp. Min mamma och syster tittade på mig, lika chockade som jag. Hey, jag gillar att förvåna.



Make-Up Stores nagellack "Paula". Varför är det nästan blått på bilden? Det är knallgrönt på mina naglar as we speak.

/Molly


Kommentarer
Postat av: caroline

Grönt nagellack är läckert, min favoritfärg just nu.

Postat av: Pia Plopp

Kom och bo hos mig ett par dagar, vetja! Jag bäddar i gästrummet, kyler rosévinet och preppar god sallad :-)



Om du har sååå hiiimla mycket idag får du väl helt enkelt komma imorgon. Your dear sis är lika välkommen, ta med henne. Ni kan ta RAV4:an som er bil så tar jag porchen moahahahaaa!



//The Plopp

2010-05-17 @ 14:13:36
URL: http://blogg.idg.se/piaplopp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0