Men vad är felet?

Vart är världen på väg? Jag skrev ett inlägg i morse om hur äckliga människor är in public. Well, se på nästa sms jag fick - av min syster denna gång:

Molly, du får ett uppdrag av mig. Bakgrunden är följande: Jag sitter på ett tåg, det är 30 grader varmt i vagnen. Det finns ingen AC. Inget av det här skulle bekymra mig särskilt mycket eftersom det är bortom min kontroll. MEN! Vad är grejen med folket som tar av sig skor OCH strumpor OCH viftar runt med dessa i luften? En total gåta för mig. Jag svettas sönder men det är fan under min värdighet att sprida tåbira offentligt. Ditt uppdrag blir således att bli missionär i ärendet "stoppa odören i samhället". Gå i frid och sprid budskapet.

Först måste jag bara säga: HAHAHAHAHAHA! Helvete alltså, min syrra är roligast i hela världen.

Sen fortsätter jag med: People! Vad i hela heliga helvetet tar ni er till? Ta er i kragen, sluta vara äckliga och inse att ingen vill ta del av era vidriga odörer in any kind of way.

Did I make myself clear? Fortsätt sprid budskapet.

/Molly - missionär, tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0