Medeltida system

I Sverige behöver vi uppenbarligen uppdatera och förbättra våra resebyråer och flygalternativ. När jag ringde Ticket och kollade hur man ordnar omboningsbara biljetter, får jag höra att dessa inte går att boka via nätet. Det är pinsamt. Man borde kunna klicka i en ruta som säger "ombokningsbar", betala lite extra för det och sen vara good to go. Men icke! Nej, man måste antingen göra flygbeställningen per telefon, med hjälp av en telefonist eller alternativt ta sig till en Ticketbutik och ordna allt där. Det är så dumt att jag blir arg. Dessutom säger människan på Ticket attt "det såklart inte blir samma låga priser när de ska vara ombokningsbara". Men det hajjar väl jag med, din gås. Faktum kvarstår att det inte borde vara alltför komplicerat att lägga på denna extra avgift på nätet också. How hard can it be?

/Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0