Jag har lyckats med det (nästan) omöjliga

Inga skarvar, fläckar, kanter eller streck orsakade av brun utan sol - ett mirakel! Jag smörjde in det så noggrant och med en sådan frenesi igår att jag blev helt kokhet av ansträngningen, var tvungen att knalla runt spritt språngande i en halvtimme efter. Mina tidigare erfarenheter i brun-utan-sol branschen har varit ytterst ifrågasättbara, då jag aldrig lyckats smörja in BUS och fått ett jämnt resultat. Antingen hade jag bara tur den här gången (150e gången gillt?) eller så har jag äntligen fått in snitsen.

Brun utan sol Vs Molly - 150-1

Vinden har vänt!

På tunnelbanan in mot jobbet satt en människa och gav ifrån sig vidriga gaser (ni vet varifrån) och jag känner mig helt förgiftad. Detox i en månad, starting from today.

/Molly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0