Ingen ångest, bara happiness

Helgen var så bra! Jag lever kvar i det lilla rus jag hade under alla tre dagar.

Fredag: Häng i Vitabergsparken (som jag hittade efter hundra mils vandring...) med öl och polare. Så fruktansvärt trevligt var det. Mycket härliga människor, härlig sol och härlig (ljummen) öl.

Lördag: SOL! Jag stekte på terassen med min underbara bok Blonde i nypan. Jst då känge jag mig superbrun, men det är som att det har försvunnit redan. Kul. Festen på kvällen sedan var hur som helst grym. Jag hade snyggdag och var på topphumör - alla tummar upp.

Söndag: Soffan och Sex and the City var mina allra bästa polare, that's all I'm saying.

Idag är det måndag, vilket jag gillar. Veckan kommer att bli asbra, stimulerande ooch fylld av härligheter. Basta.

/Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0