En tribute: Mina skor

Jag är löjligt, galet, pinsamt, otroligt förälskad i mina skor. Tokigt kär i mina rader med pumps på hyllorna på min vägg. Varför? För att de är helt fantastiska. Visst, jag har inte flest skor i hela världen, men de jag har vårdar jag ömt som om de vore ömtåliga diamanter. Patetiskt, I know, fast det är så jag fungerar.


Helbild

Första raden

Andra raden

Tredje raden.

Tycker för övrigt att det är ganska roligt att det ser ut som att skorna svävar i luften, eftersom väggen bakom är vit precis som hyllorna. Lättroad Molly nu igen. Flying shoes, yes.

/Molly


Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

äääälskar det! huar funderar på att göra likadant själv!!!

2010-06-05 @ 11:46:46
URL: http://www.aveny.se/thehansonsisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0