Dagen efter

När jag gick och lade mig igår var jag helt övertygad över att jag skulle vakna med huvudvärk. Med tanke på att alla på middagen, inklusive jag själv, drack rikliga mängder vitt vin, rött vin, efterrättsvin och Bailey's, vore det kanske det mest sannolika att känna sig lite hung-over. Men nej.

Istället känner jag mig som världens mest hälsosamma människa och ska därför ut och kubba tillsammans med Kakan. Hon har någon galen idé som går ut på att vi ska springa en ofattbar lång sträcka och dessutom överleva det. Då borde det också ligga på henne att ta med first-aid-kitet och iskallt räkna med att jag säckar ihop: "syrgas, syrgas!" ska jag skrika, och då står hon där som ett fån och grämer sig över att hon får sådana galna idéer. Jojo, jag vet precis hur det kommer gå till.





 

L'Oréal Chrome Intensity "Blue Jean"
Make-Up Store Cybershadow "Silver"
MUS Eyedust "Mercury"
Helena Rubenstein Lash Queen

/Molly


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

ursnygg sminkning! :)

2010-05-09 @ 10:53:47
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0