Checklista

Öl - check
Cider - check
Sjukt bra humör - check
Jordgubbar - check
Överdrivet solbegär - check
Genomskinlig tröja för att lyckas stilla mitt solbegär - check
Vindruvor - check
Tillräckligt bra lokalsinne för att hitta parken jag ska till - Ehh... Check?

Jag har inget lokalsinne. Vitabergsparken kommer alltså att vara en omöjlighet att hitta. Söder är inte mitt neighbourhood, om jag får säga det så. Det är ett relativt outforskat område för mig - något som det absolut måste bli ändring på. Som tur är har min vän, som redan sitter i parken, lovat att lägga ut brödsmulor som jag kan följa.

I should be fine, eller hur?

Gaaah, jag såg just att nya numret av Make-Up Stores tidning finns - I need it! Jag måste verkligen ha det.

/Molly


Kommentarer
Postat av: Anonym

oo det komentaren värmer mig :)

du har gjort min dag :D

Tack

2010-05-21 @ 15:05:37
URL: http://linnlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0