Att spilla ut te

Jag vet inte om det bara är jag som har tänkt på det, men när man spiller ut någon slags vätska är det som att mängden ökar avsevärt bara det hamnar utanför behållaren. Man tycker inte att man hade särskilt mycket exempelvis te i sin kopp, men när det hamnar på bordet är det som en sjö!
    Jag använde just en halv rulle med hushållspapper för att kunna torka upp allt jag spillde ut. När jag trodde att jag torkat upp allt hittar jag en ny sjö med citron/ingefärs-te under häftapparaten. Det tog aldrig slut! Jag bara väntar på att hitta en lite bäck någonstans även under skrivbordet, det skulle inte förvåna mig det minsta.

Vätska är förrädiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0