Vad är det med passfoton?

Finns det en oskriven regel som säger att man måste vara råful på passfoton? För den verkar i alla fall råda i mitt liv. Mitt förra passfoto var hiskeligt. Nej alltså, på riktigt. Inte en sådan där bild som egentligen är söt, men som man säger "nej, uuusch vad ful jag blev", utan verkligen en damn ugly mo****f**king pic. Stirriga ögon. Hög panna. Galna kontraster som gör att man ser varenda litet hårstrå - alltså även bebishåren som står som en aura omkring ansiktet. Fult. Dessutom skelade jag.

I torsdags gick jag för att ordna ett nytt. Vid första anblicken, alltså de två sekunder man tillåts titta på bilden, såg jag inte hemsk ut. Tydligen var jag bara förvirrad när jag såg den bilden, 'cause it turned out that I'm ugly as hell på detta foto också!

Man kan ju inte annat än garva. Det är på något sätt meningen att man ska se ut som en mupp på passet. Jag accepterar och går vidare med mitt liv.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag ser ut som typ en punkare på mitt passfoto, det är värre. trust me

2010-06-22 @ 12:17:36
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Maria, Hjärterdam

Jag har använt den idag, har tänkt lägga upp bilder snart och även en tutorial på dagens makeup =)

2010-06-22 @ 13:05:47
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0