På beställning

Wow, uppmuntrande vänner man har. Kakan skrev precis till mig att hon minsann laddat hela morgonen för ett "givande inlägg" skrivet av mig, men "möts av det tråkigast inlägget någonsin".

JAHA kakan, nu känner jag verkligen för att skriva något sprudlande om dagens make-up, den snyggaste kändisen, det lurvigaste navelluddet eller det senaste omskrivna mordet på Aftonbladets hemsida.

Himmel. Nu får man prestationsångest. Fuck you Kakan. Jag skriver när jag känner för det.

(Men eftersom du äger mig, Cookie, så lägger jag in en sminkning. Jag är kuvad av dig obviously)



KOLLA IN VA, KAKAN!

Jag har använt:

MUS M/S Aquarius
L'Oréal Chrome Intensity "Blue Jean"

Tack och hej, nu har jag gjort mitt.

Kommentarer
Postat av: Kakan

OJ JÄVLAR VAD SNYGGT! TACK! Jag har ju tappat ALL min sminkinspiration och motivation när du inte lagt upp några bilder. Jag har sett ut som ett helvete.



Nu är jag nöjd. Ska hem ikväll och dra en Moll (sminka mig galet och fantastiskt bara för att sedan tvätta av det och knoppa). Kanske får ett glas vin hänga med.

2010-06-18 @ 13:28:58
Postat av: Molly

Härligt :D



Sminka skitskitskitmycket, sen skickar du bilden till mig så kan jag lägga upp :)

2010-06-18 @ 14:58:19
URL: http://mollymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0