Tema: Hemligt

Jag är nyfiken. Jag är taggad. I helgen bär det av mot Nyköping/Oxelösund - Flisans landställe - där en sensationell helg ska äga rum. Vi åker ett gäng sköna lirare, tar med grillbar mat, sanslösa mängder öl och vin och träffas där för att ha världens bästa helg.

Tydligen har Flisan och Kakan planerat en massa bus också, sägs det. De är nästan löjligt nöjda med sina idéer: "Ihihi, ni kommer ha så kul" och "Tihi, ni kommer få en chock" eller "Tjoho, vi har en sådan rolig humor." Det bådar gott, säger jag. Det kan bara inte gå fel.

Antagligen kommer Kakan att ligga instängd på ett rum och ägna sig åt diverse sexuella aktiviteter med sin grabb hela helgen. Med tanke på att hon och hennes grabb inte träffats på sju veckor (!!) kan jag inte klandra dem. Faktiskt kommer jag snarare stå utanför och heja på, typ "LÅTER BRA HÖRNI, FORTSÄTT SÅ! HEJA!".

Herregud, de kommer vara som kaniner på crack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0