Mannens och kvinnans förbannelser

Mannens förbannelse: Opraktisk pung.

Kvinnans förbannelse: Mens.

Pungen: Hur kan naturen skapa en sådan opraktisk kroppsdel? Den hänger där, helt oskyddad från yttre hot och våld, trots att den är extremt känslig. Jag förstår inte varför den måste vara så utsatt! I och med att den är så känslig borde den sitta på ett skyddat ställe - typ armhålan (hahahahaha) eller i rumpan (HAHA). Men nej. Den hänger i det fria. Puckat, om man frågar mig. Jag vet bakgrunden till varför den är utanför kroppen och det är temperaturen - spermier klarar inte värmen inuti kroppen. Varför är inte de små soldaterna starkare än så?
    Utseendet. Vad fan ska man säga. Damn ugly. Ändå älskar varenda man sina bollar.
    Sättet de ser ut i kombination med det faktum att det knappt går att toucha pungen utan att mannen skriker av smärta, gör att det är världens sämsta kroppsdel.

Mens: Man känner sig äcklig. Man är sur. Man vill inte ha sex. Man har ont. Det finns inga (inga!) fördelar med gäller lingonveckan. Dessutom är det som att mensgudarna straffar en gång på gång, för man får alltid mens när man absolut inte vill ha det. Mensgudarna kan fixa så att lingonveckan startar en vecka tidigare än det är tänkt. TACK säger man då, TACK så jävla mycket, för jag har verkligen längtat efter smärta, sextorka och dåligt humör. 
    Mens alltså. Go to hell.

/Molly


Kommentarer
Postat av: Kakan

Hahahaha fantastiskt fruktansvärt skulle jag vilja säga. Och olidligt aktuellt.

2010-06-10 @ 09:40:47
Postat av: Pia Plopp

Håller med om mensen, den saknar jag verkligen inte. Tycker däremot att du är lite orättvis mot pungen. So damn ugly är den väl inte..? Jag tycker den kan vara rätt cute :-)

2010-06-10 @ 20:41:05
URL: http://blogg.idg.se/piaplopp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0