Jaws

Det senaste i Sydafrika: Våldtäktsskydd i form av huggtänder i snippan (ja, jag tänker använda ordet snippa). Verktyget, eller vad man nu ska kalla det, förs upp som en tampong och sitter där tills den behövs - det vill säga tills en oinbjuden penis råkar komma på besök. Då hugger den tag i snoppen. Hugger! Givetvis drar då killen ut sin bitskadade snabel och tror kanske då att det ska vara över.

Men nej.

Huggtänderna sitter kvar. Ju mer killen försöker avlägsna gaddarna, desto ondare gör det, vilket gör att han till slut måste uppsöka läkare för att få hjälp.

Genialt eller sinnessjukt?

Jag är kluven. Det är rätt roligt tycker jag. Huggtänder i snippan! Då kan man ju verkligen kalla sig för en kvinna med bit, hehe. Samtidigt är det helt bisarrt att man ska behöva ha ett litet monster därinne som hugger efter snoppar för att slippa bli våldtagen.



Åsikter?

/Molly

Kommentarer
Postat av: Kakan

Helt fantastiskt skulle jag säga. Så länge man hinner springa ifrån förövaren innan går bärsärk över sitt lilla offer. Trots den förmodligen olidliga smärtan --> He deserves it.

2010-06-22 @ 09:28:47
Postat av: jennifer

klockrent. jag tycker vi ska finansiera den tanken. alla huggsnippor åt kvinnor i afrika. blir man påtvingad sex med en läskig lurk ska han få sota för't! tummen uuuuuupp

2010-06-23 @ 19:47:14
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0