Helt fantastisk start på tisdagen

Jag kan bara berätta on and on and on om mina medarbetare, som faktiskt råkar vara de bästa man kan ha. Idag kommer en av dem fram till mig med tre splitter nya ögonskuggor och ett rouge från Make-Up Store och ger dem till mig eftersom hon själv inte använder dem. Det är helt fantastiskt! Höjden av vänlighet. Där har vi en kvinna som vet hur man ska göra mig glad. TACK!

MakeUp Store Blush "Frozen Daiquiri" - knallrosa och helt lovely.
MUS Microshadow "Under the Sun" - gulorange. Fastnade för denna sist jag var i MakeUp Stores butik.
MUS Eyedust "Fame" - skimrigt ljusrosa.
MUS Eyedust "Victory" - mörkturkos.

Dessa är så nya att de inte ens finns på bild på Make-Up Stores hemsida. Jag kommer att kasta mig hem för att få prova dem så fort som möjligt.




/Molly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0