Fake it 'til you make it

Kalla mig latmasken. Det var hundra år sedan jag la in bilder på sminkningar, nagellack och nya ögonskuggor. Inga läppglans har provats. Fy farao. Jag skäms över mig själv.

Jag kommer härmed att låtsas som att jag är extremt aktiv med sminktips och rekommendationer - kolla in allt det här! Klickbara bilder.


MUS M/S. Den här heter "mustard". Jag vet inte vad de tycker, men jag skulle inte kalla den för senapsgul.


MUS M/S. Skitsnygg tycker jag. Den heter "breath".


MUS M/S "Eclipse". Nej, jag är inte ett Twilight-fan, det är inte därför jag visar upp "Eclipse". Den är bara snygg.


MUS Lipgloss Pot i färgen "Pop". Ska vi kalla den Lipgloss Pop istället då? Ursäkta den tråkiga lilla vitsen.


MUS Lipstick. Varför ser det rött ut? Det är ceriserosa. Kakan har detta läppstift - "Mandy". Fräsigt som fan.

/Molly


Kommentarer
Postat av: Daniel

Testa på mej vetja!!

2010-06-22 @ 13:24:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0