Event på fejjan

Jag tycker alltid att det är lite jobbigt att skicka ut ett event på Facebook. Dels är jag rädd för att glömma någon - man sätter sig i en ganska knivig situation om personen som blir bortglömd tar illa upp. Att glömma någon är inte speciellt smickrande.
   Nästa dilemma är: Känner jag den här personen tillräckligt bra för att bjuda in till det här stora eventet, eller kommer han/hon att skaka på huvudet och undra om jag var full när jag bjöd in? Jag vet förvisso att om jag fick en totalt oväntad inbjudan från någon jag inte känner speciellt väl, skulle jag definitivt inte tycka att det var knasigt. Dock vet vi ju att att vissa människor är lite obekväma och akward av sig och därför reagerar starkare på sådant.

Varför jag funderar på det? Jamen jag har ju precis skickat ut ett event förstås.

What can I say, jag är en förvirrad tjej.



/Molly

Kommentarer
Postat av: Ina

jotack, det är underbart! :D

2010-06-29 @ 12:39:41
URL: http://inakarlsson.blogg.se/
Postat av: lucke

Tjenare, händer idag då? :P

2010-06-29 @ 13:06:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0