Innan jag drar down under...

... ska jag:

- vara på landet. Rycka strömming, basta, ha spakvällar, dricka rosé. Inte så mycket mer än så, faktiskt. Kanske äta lite rökt sik när jag ändå råkar ha en fiskare på ön bredvid.

- fixa ett par nya iPod-lurar. De jag har nu trillar isär. En sovmask ska jag också ha, det finns inte chans att jag åker flygplan i två dygn utan en ful liten mask att gömma mig bakom när jag snarkar.

- åka till New York 26e juli. F y  f a n  v a d  u n d e r b a r t. Där har jag aldrig varit, men jag vet redan nu att det kommer bli magiskt.

- Roadtrippa till Varberg med syrran. Grymt. Jag har hört att det finns snygga grabs där - det återstår att se. Dock har vi bara boende två av tre nätter, allt är fullbokat. Löses genom tält på playan eller liknande trevligt alternativ. Från Varberg åker vi vidare till..

- ... Blekinge, där en släktträff äger rum över helgen. Vet inte vad jag ska tycka om det. Släkten i all ära, men räcker det inte med en kväll? Tidigare erfarenheter säger mig att det kommer bli ett inferno av kubb, boule och gamla minnen-snack.

Det dyker med allra största sannolikhet upp mer, men just nu står det stilla.

/Molly

Kommentarer
Postat av: malin

Hej

Jag läste på en annan blogg, kakhusetsblogg, att du bott i australien länge. Jag går i funderingar på att dra ner till sydney. funderar på hur det är med jobb, lägenhet och sånt? kanske du kan hjälpa?

2010-07-20 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0