I fulaste laget

Vi kan ju fortsätta på spåret vi kallar för "Oh shit Molly är verkligen ful idag".

Håret. Platt, ändå torrfluffigt. Fett, men ändå fnasigt. Lösning? Ingen. Jag som ska på fina franska restaurangen och äta snofsig mat - hade ju varit roligt om jag kunde få Heidi Klums-svall fixat, gärna nu.

Fejset. Nej, jag gillar inte när det ser ut som att jag blivit sminkad av en pårökt schimpans, jag bara gör inte det. Det känns inte flärdfullt.

Kläderna: Nyckelord: Stort. T-shirt. Chicago Black Hawks. Ja, det är sant.

Jag utstrålar inte direkt vitalitet och livsglädje idag, men det kan ju bero på att jag känner mig lika sexig som en lusäten gammal ryamatta.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0