Äntligen får jag svar!

Jag har suttit och undrat som en idiot - varför nuppar de inte i Twilight? Jag sitter på helspänn hela tiden under filmerna och hoppas att man ska få se lite passion, men lite sådana trevligheter får man visst inte avnjuta. Jahapp, har jag tänkt, vilken moralkaka till film.

Nu har jag fått svaret.

Stephanie Meyer, som ju skrivit böckerna, är MORMON! Äntligen förstår jag varför Edward och Bella aldrig kan få lite sexytajm. Släpp till nu Stephanie, låt de unga tu göka!

Ärligt talat, man ser ju att han vill.



/M


Kommentarer
Postat av: Em

Tack :) Känns super bra! ska fixa events på sydneys största nattklubb nu så hör av dig när du e här kan du få free drinks haha :P



Laddad för resan ?

2010-07-09 @ 09:54:18
URL: http://emaustralia.blogg.se/
Postat av: Sandra Sellin

Kul att du gilla mina sminkningar!

Du var duktig du med!

2010-07-13 @ 16:35:46
URL: http://sellinbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0