Sting

Igår fick jag ett litet ryck av nervositet. Nu när det bara är tre veckor kvar börjar jag inse att det verkligen är på riktigt, att jag verkligen ska åka iväg på Den Sjukt Långa Resan och Vara Borta Jävligt Länge.

Trots nervositeten känner jag inte att jag ångrar mig, för vem fan bangar på ett land fullt skallerormar, wombats och koalor? Det vore ju vansinne vetja. Däremot känner jag lite stress över att det fortfarande är en del att fixa, exempelvis det engelska CVt och en massa ny musik som ska underhålla mig på den tre veckor långa flygresan.

Igår ordnade jag en minihårfön och en mini-plattång. Egentligen behöver jag absolut inte en plattång, för jag tror faktiskt inte att jag kommer ställa mig och snofsa till mig speciellt ofta, men om ni bara visste hur söt den där sablarns plattången är så skulle ni förstå precis varför jag köpte den. Den är kanske 12 centimeter lång och med allra största säkerhet helt värdelös, men banne mig, den var söt.



Det ska nog gå bra det här.

/Molly


Kommentarer
Postat av: Maja

Vad är det du ska göra i Australien? Jobba?

Och hur/var fixar man visum? :)

2010-08-08 @ 18:53:48
Postat av: Molly

Svar: Yes, jag ska jobba och eventuellt resa runt lite.

Det är jättelätt att fixa visum. Jag gjorde det via nätet och fick svar efter bara några dagar. Hur smidigt som helst! :)

2010-08-09 @ 09:22:54
URL: http://mollymind.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen.

2010-08-09 @ 19:57:44
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: c l a u d i a - en modeblogg'

Jag diggade verkligen din sko till 10000%, riktigt fin! Jag röstade 5 stjärnor! :)

Hoppas du också vill rösta på mina!



Länk finns i inlägget, och om du kommmenterat när du röstat får du en länkning!

http://claudiasgarderob.blogg.se/2010/august/five-stars-are-more-than-1.html

Kram

2010-08-09 @ 23:51:47
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0