Man har väl vissa svårigheter

Mitt största problem gällande Australien har idag varit följande: Jag har alldeles för många högklackade skor och kan inte välja vilka jag ska ha med.

I-landsproblem. Larvigt. Patetiskt. Jag har fel prioriteringar i mitt liv. Tänk på barnen i Afrika, de har inga skor.

JAG VET. Sanna mina ord. Jag sa till mig själv att jag max får ta med två par heels down under och det smärtade att behöva stå och överväga vilka jag ska lämna hemma.

Dock tror jag att jag kommit till ett beslut.


















Bra? Dåligt?

Fan nu får jag second thoughts. Shut up Molly, ta beslutet.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag lovar, shoppingen här är grym så du behöver inte oroa dig ;)

2010-08-07 @ 20:09:11
URL: http://mylifeinaustralia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0