Lite fel ute

I två dagar har jag shoppat inför Australien. Visst, jag kan shoppa där och yaddayadda, men det gäller att ha med ett stadigt, nordiskt lager. Vad vet jag, det kanske bara är cowboyhattar och ormskinn som säljs.

Vet ni hur svårt det är att knipa sommarkläder precis när höstkollektionerna kommit ut? Alla letar koftor och halsdukar, jag kollar på shorts. Folk provar kängor, jag knäpper på sandaler. Tjejen utan koll, that's me.



Det här är ett av alla ställen jag ska till i Australien. Noosa heter det. Jealous?

/Molly


Kommentarer
Postat av: Alexandra (KAKHUSET)

Åh Noosa är fantastiskt! I love it! Skulle faktiskt kunna tänka mig att ha ett hus där i framtiden.

2010-08-10 @ 06:32:14
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Josefin

Noosa ar underbart, jag ska dit och steka pa beachen pa lordag :-) Ha en trevlig resa hit, du kommer alska det! Sjalv bor jag i Brisbane :-)

2010-08-18 @ 13:32:36
URL: http://josefinstrombeck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0