Dan före dan tror jag bestämt

Jahapp. Nu sitter jag här med mitt starka morgonkaffe och undrar vart tiden tog vägen. Var det inte precis igår jag satt och sa "ojoj, nu måste jag verkligen boka de där sablarns biljetterna"? Nu har jag bokat biljetterna, jag har fått mitt visum, köpt en ny resväska, fixat allt jag behöver. Ändå känns det som att jag måste ha glömt något viktigt.

Jag åker fan till Australien imorgon. Det är helt overkligt och jag lever fortfarande i förnekelse i en liten låtsasvärld.

Mitt hjärta är helt överansträngt av konstant kaninpuls, nervositet och känslostormar. Efter att ha gått i två månader och varit totalt överlugn (ja, oftast i alla fall) är jag nu som en höna på kokain - unstopable. Jag får tacka min lyckliga stjärna att min mamma är den mest rationella, hjälpsamma varelsen på jorden och kommer att styra in mig på rätt spår om jag ber henne. Det kan hon dock inte göra förrän i eftermiddag när hon kommer fram - jag är alltså lämnad till mitt stressade öde idag.

Ni känner igen mig på den galna blicken, det rufsiga håret och de psykotiska stresshandlingarna jag ägnar mig åt.

Jag återkommer med hur dagen artar sig.

/M

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Undrar lite över vad du ska göra i Australien?

2010-08-27 @ 15:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0