Life could be worse

It's a beautiful day people!

Jag och Kakan har varit ute på powerwolkpromenad med ploppens vovve Ludde och det gick i en jäkla fart. Vi svettades (jag i synnerhet) medan vi klättrade över rötter och stenar i skogen. Ludde fick en att känna sig som trög gammal mask då han sprang i cirklar kring oss i ett tempo som knappt gick att uppfatta.

Gårdagkvällen var så trevlig. Jag och ploppen åt chilimarinerade räkor innan Kakan anslöt sig till oss. Då hade vi dukat upp med ljus och mängder (ja, det var mängder) av olika kex och ostar. Vindunken med rosé stod strategiskt placerad på hörnet av bordet för smidigast möjliga påfyllning. Påfyllning blev det sannerligen där vi satt och hade spa-session. Fötter badades, peelades och smörjdes, naglar på både tår och fingrar blev uppsnajdade med nagellack och ansiktesmaskerna gjorde våra söta små fejjor ännu sötare.

Fredagsglamour på hög nivå! Nu känner jag mig som en prinsessa.

pin-up.jpg pin up image by jadoremoi12_2007

/Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0