Idag är jag halv

Jag flyttade över till Pia Plopp igår, för ett litet miljöombyte. Allt var prima, tills jag upptäckte till min stora skräck att jag glömt mitt smink i huset jag lämnade.

Helvete.

Jag blir handikappad utan min necessär med smink. Det kan tyckas ytligt, patetiskt och hemskt, men det är sanningen. Det är tur som fan att ploppen har ett sminkutbud att dö för, annars skulle jag väl ha satt mig på badrumsgolvet och gråtit av uppgivenhet.

Min handväska är förfärligt tom denna måndag.

Kommentarer
Postat av: Pia Plopp

Allt kommer bli bjaaa, sååjaaa...

Så länge du lovar att heja på Djurgården ikväll så får du låna bil, smink whatever..

Bara att välja sida nu, Molly :-)



Djurgården - varmt, mysigt, bil, smink...

HV71 - kallt, trist, buss, naturell



http://blogg.idg.se/piaplopp/2010/04/19/molly-flyttar-in/

2010-04-19 @ 16:03:53
URL: http://blogg.idg.se/piaplopp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0