Too good

Den här morgonen går från klarhet till klarhet! Vad stå på skrivbordet när jag kommer om inte: En påse ifrån tidningsredaktionen - fylld med nagellack, ögonskugga, schampo, balsam, foundation, body milk (den luktar vanilj och vit choklad!) med tillhörande shower-gel, brun-utan-sol-spray och läppstift!

JÄVLAR! Det är som att gudarna gillar mig idag eller något. Vem vet vad som kan ha förändrats när dagen nått sitt slut. Förmodligen har jag hittat the love of my life, blivit stenrik och fått en egen lägenhet. Life is treating me well!

Jag återkommer med resultat.


Kommentarer
Postat av: Em

Hej malin!



Vad kul att du ska till Australien! Sjalvklart far du fraga!! :) Kommer sjalv ihag hur mycker man undrade innan man akte ivag, Sa fraga pa bara :)



Em

2010-04-29 @ 12:17:58
URL: http://emaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0