Taking a break

Efter ha stått och beundrat min sminkning i några minuter (den är rackarns snygg idag) gick jag ut på lunchrast, vilket idag kändes extra angenämt. Jag trotsade den här månadens pengabrist och gick och köpte mig en jeansväst. Damn vad snygg den är, sitter här och gottar mig i det. Den åker på redan på fredag på studentskivan. Sure, det var tema Colour Explosion, men det kan inte hjälpas. Jag ska ha den sablans jeansvästen. Try to stop me liksom. Sminket kommer vara så fabulous att jag taggar för det redan nu. Attans maränger, det blir riktigt gött.

Så var det planeringen inför Australienresan ja. Det känns så jäkla stort att jag inte vet i vilken ände jag ska börja. Bak eller fram? Vänster eller höger? Snurrigt.

/Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0