Rädda mig

Tröttheten igår var en barnlek jämfört med den jag känner idag. Jag står helt maktlös inför den idag, inte ens tre koppar starkt kaffe har hjälpt. Vad gör man när inte ens kaffet - livlinan - finns där när man som mest behöver den?

Jag lade mig alldeles för sent igår och kombinerade dessutom det med att gå upp fruktansvärt tidigt. Återigen kändes det som ett skämt när väckarklockan ringde (jo, jag har nog ett vagt minne av att den gjorde det) och jag tänkte att det snart kommer hoppa fram en lustig man i skägg och hatt och ropa "Hoho, det är på skoj, fortsätt sova din lättlurade idiot!".

In my dreams.

Det hoppade inte fram någon lustig, skäggig man, för det var inget skämt. Jag var tvungen att gå upp även idag, trots den enorma smärtan det skulle innebära.

Om jag hade påsar under ögonen igår, är det ingenting mot de säckar som hänger där under idag. Jag ser ut som en sablarns blodhund - inte ens Make-Up Stores Cover All Mix kan rädda mig ur det här.

/Molly

Kommentarer
Postat av: Pia Plopp

Nej då, honey, du är smashing som vanligt!

2010-04-30 @ 12:10:52
URL: http://blogg.idg.se/piaplopp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0