Make-up your mind

Jag tror just att jag kommit på det fyndigaste jag gjort i hela mitt liv. Kolla in rubriken liksom - genious!

Mitt smink igår blev kalas, jag hade så kul där jag satt framför spegeln och suddade och duttade och smetade. Jag kan inte förstå att jag inte kommit på tidigare att grön ögonskugga är den bästa stämningshöjaren någonsin - näst efter att köpa skor förstås. Grönt är helt fantastiskt! Jag känner på mig att min smink-vår är lovande, för jag har så mycket blomstrande idéer på den fronten att jag nästan hoppar ur brallorna av ren exaltation.

Damn I'm good.







Make-Up Store Microshadow "Pascal". Ljusgrön skugga över hela ögonlocket. Så fin att man blir glad i hela magen!
Make-Up Store Microshadow "A girl's best friend". Mörkgrön skugga i globlinjen, fungerar grymt tillsammans med förstnämnda.
Make-Up Store Eyedust "Champion". En ljust bronsfärgad skugga som ger ett helt bisarrt bra skimmer. Fab!

Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0