Make-Up Store - the best a woman can get

Nu är jag nära extas - jag har varit på Make-Up Store. Jag hade kvar 500 härliga kronor av mitt presentkort där och dem var jag givetvis snabb med att spendera.

Inköpt:

- Make-Up Stores "Cover all mix". Legendarisk concealer uppdelad i tre delar: en röd (mot blå partier), en aningen grönaktig (mot röda partier) och en beige (vanlig concealer). Jag har provat den nu och den var till och med över förväntningarna. Helt fantastisk!
- Make-Up Store ögonskugga i färgen "Aquarius" - gelet turkos skugga som kommer bli helt underbar på ögat. Den invigs på Colour Explosion-skivan på måndag, for sure.
- Make-Up Stores glitter i färgen "Super". Kommer också att användas på måndag.

Aquarius:


Cover all mix:



/Molly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0