Kaffe och kakor

Kakan har åkt till Sveriges framsida (baksida om du frågar mig) för att hänga med sin grabb. Stockholm är en så jäkla tråkig plats utan Kakan så jag föreslår att hon kommer hem bums. Kak-fan, du får inte hålla på och fly 08-nästet så här länge, det är inte bra för mitt psyke. Jag kokar över och blir snart ett psykfall, var så säker.

Jag har precis tagit dagens första kopp kaffe (yes, rätt starkt eftersom klockan är halv tre) och jag känner att den koppen gjorde mig helt lycklig. Kakor och kaffe, det är grejer det.

Molly


Kommentarer
Postat av: Kakan

I'm coming right up pumpkin! Börjar som sagt känna att kakor inte passar till beasås.

2010-04-21 @ 15:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0