Hell yeah!

Efter att ha legat som en darrande liten fisk igår kan jag knappt vänta till jag får sticka iväg och träffa tjejerna. Jag är till och med taggad på att duscha och föna håret efter. Tänk vad en liten äcklig magbakterie kan göra för motivationen!

Damn, mitt smink kommer också bli grymt. Jag är med ögonskuggor som jag är med skor - can't have enough of them. Dagen jag blir miljardär kommer jag att spåra ur så brutalt med mängden skor och smink jag köper. Att jag har 50 par skor redan nu (när jag definitivt inte är miljardär) bådar himla gott inför framtiden. Jag kommer bara bli gladare och gladare för varje par skor jag köper.

Det är bara en tidsfråga innan jag har dessa.

 





Molly


Kommentarer
Postat av: Pia Plopp

Hallå där puman!

Jättefin blogg, jag ser fram emot att följa den :-)



Kram från Ploppen

2010-04-17 @ 17:37:59
URL: http://blogg.idg.se/piaplopp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0