Tribute till Barbie

Fick just två böcker av min pappa, en ren spontanpresent. Den ena var "Boken om Barbie". Jag älskar Barbie. Jag vill faktiskt gå så långt att jag påstår att hon är den bästa leksaken som någonsin skapats. Hon är snygg, alltid dressed for success, framgångsrik både inom skolan, poliskåren, som flygvärdinna, som badvakt, kock, cowboy, som astronaut - Barbie gör allt! Alla borde egentligen ha den bruttan som förebild, för henne finns det inga gränser i livet.

Barbies pojkvän - vilken stjärna. Min Ken-docka hade vattenkammat hår, bar överkropp och ett par silvriga badbyxor. Ingen annan än Barbies kille kan få ett par silvriga badbyxor att funka. Jag har dock mina funderingar om Ken verkligen är helt straight. Haha, jobbigt för honom i så fall - jag tvingade honom att pussa brudar i alla år.
Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0