Full fart framåt

Nu har jag varit ute och sprungit med Ludde, cross country i skogen. Jag kände mig som hulken. Över stockar, stenar och rötter, ducka för grenar, hoppa över lerpölar, parera för att inte ramla, spotta, fräsa och flåsa - jäklar vad jag tog i. Min kropp bara värker nu, så jag känner mig hur duktig och hurtig som helst. Kalla mig bulldozern!

Målade mina läppar i rosa igår - det blev riktigt läckert.



Nu ska jag ut i solen eller något. Att sitta här som en potatis känns himla dumt.

Later,
Molly

Kommentarer
Postat av: Isadora

Hej! Härlig blogg du har :) Jag är också addicted av Makeupstore , haha hur fick du läpparna sådär bubblegum rosa? :)

2010-05-09 @ 18:32:05
URL: http://makeupmydream.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0