Ett litet råd på vägen

Okej, jag har nu gjort ett litet misstag. Om det är någon som funderar på att gå till Make-Up Store på lunchen, men inte får spendera ett öre - DON'T DO IT. Jag sitter här och skakar och känner begär efter ögonskuggor och eye-primers, ungefär på samma sätt som en narkoman längtar efter droger. I'm fucked. Ska jag klara av att inte spendera något den här månaden kommer jag behöva sitta i ett rum med kala, gråa väggar.

However, på min önskelista står nu:

- Make-Up Stores Blush "Apricot Sorbet"
- MUS Microshadow "Ruby"
- MUS Microshadow "Casual"
- MUS Eye Primer - tinted.

Håhåjaja, jag måste försöka ta tag i mitt beroende av kosmetika. Det är inte nyttigt att jag får hjärtklappning varje gång jag går in i en butik fylld av smink.

En lugnande kopp te, perhaps?




MUS "Ruby". Om någon vänlig själ vill ge den till mig blir jag inte ledsen, lovar.

/Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0