Ett bittert uppvaknande

Jag har kommit till insikt.

Ingen är så senil som jag. Det är helt skevt. Jag trodde att jag skulle på Colour Explosion-skiva imorgon, men nej. Den är på måndag! Personen som har denna skiva har sagt till mig kanske 10 gånger att den är den tjugosjätte april, men eftersom jag som sagt är senil går det snett ändå. Det är som att informationen jag tar emot omformateras i min hjärna och ändras till det som passar bättre för mig. För visst vore det enklare om den var på en fredag istället på måndag? Naturligtvis.

Nu när jag vet att jag är senil kanske de andra ålderstecknen inte kommer lika överraskande. Om jag vaknar upp imorn med en bruten lårbenshals och djupa rynkor i hela ansiktet kommer jag bara att rycka på axlarna.

Det är helt i sin ordning.

/Molly

Kommentarer
Postat av: Erika

DU ÄR FÖR FUCKING UNDERBAR<3

2010-05-05 @ 09:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0