Den tjugotredje april är en bra dag

Världen idag är lite finare för att:

- Jag har orangea naglar. Det är fabulous.
- Vädret utanför får mig inte att vilja förbanna hela världen. Det råkar faktiskt vara sol (men fortfarande så kallt att man kissar på sig av ren förskräckelse)
- Kakan är tillbaka i Stockholm och jag ska leka med henne ikväll.
- Ikväll ska jag ha spa-session med Kakan och Ploppen, dricka rosévin (yes, det har blivit ett beroende) och äta ost.
- Jag har tagit den första koppen kaffe och den var rackarns god. Jag tror att jag ska viga mitt liv åt smink, kaffe och skor. Det är liksom mitt kall.

Arrivederci.



Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Snyggt med orange på naglarna! :)

2010-04-23 @ 13:42:07
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0