Colour explosion

På fredag ska jag på studentskiva, vilket känns ganska knasigt eftersom det var ett tag sedan man var på en sådan. Temat är "colour explosion" vilket ju är hur roligt som helst! I kommer att go wild med både min egen och Flisans sminkning - vi kommer att se helt fantastiska ut.

Jag letade runt efter coola sminkningar att använda som inspiration, och hos den här tjejen hittade jag massor. Känner för att kubba hem nu och måla mig i hela ansiktet, så taggad är jag. På fredag hade jag tänkt mig något i stil med dessa två (bilder lånade av Linda):

 

Flisans ögon kommer att bli kalasroliga att sminka. Hon har ögon som får Bambi avundsjuk.

Molly



Kommentarer
Postat av: fia

sjukt fina ögon :)

2010-04-23 @ 17:36:39
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0